4 Haziran 2013 Salı

VİŞNELİ TRUFF


Haftasonu bir akşam oturmasına davetliydik.Gideceğimiz ailede bizim çok sevdiğimiz ve değer verdiğimiz dostlarımızdı. Genellikle davet edildiğim yerlere giderken eğer zamanım olursa  hazır almak yerine kendim evde yapmayı daha çok tercih ederim.Ortak görüştüğümüz diğer arkadaşlarımızda gelecekti.Ben hem onları mutlu etmek hemde  yaptığım farklı lezzetleri onlarla paylaşmak adına vişneli truff yapmaya karar verdim.Yapımı çok kolay özellikle belirtmek isterim,hiç uğraştırmıyor.Benim trufflarım gecenin gözdesiydi herkes çok beğendi ve tarifini istedi.Mutlaka tatmanızı tavsiye ederim.

Malzemeler

  • 1 pk kakaolu kek
  • 1 pk krema 200 ml
  • 1 kalıp bitter çikolata 80 gr
  • 1 kase antep fıstığı
  • 1 kase hindistancevizi
  • 1 glazür çikolata 
  • 1 kase kakao
  • 1 kase çekirdeği çıkartılmış vişne
Yapılışı
İlk olarak kremayı hafif ateşte kaynamayacak kadar ısıtıyoruz.Ocaktan alıp içine bitter çikolatayı parçalayıp eriyene kadar karıştırın Üzerine kakaolu keki parçalayıp dökün ve yoğurun.Biraz buzdolabında bekletin elinize yapışmaması için.Sonra ceviz büyüklüğünde parçalar alıp ortasına vişne koyarak yuvarlayın.Bu topları ister toz fıstığa ister hindistancevizine yada glazür çikolataya bulayarak evinizde hangisi varsa, ben tek tek hepsine buladım.Trufflarınızı buzdolabında bekleterek muhafaza edin.Dolaptan çıkarıp servis edin.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız incelendikten sonra yayınlanacaktır.Teşekkürler...